Sekret Twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa liczba kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja spadaniu ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie lub częste głodówki czy zupełne
cialis tanio
wyłączenie wszelakiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej lub prawidłowej masy ciała także może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Kluczem do świetnego seksu jest mocne serce

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Wskutek tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeżeli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra zel
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w różnej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

Proste? To do roboty, a raczej do sypialni!

Apetyt seksualny zależy głównie od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do wykonania zbliżenia, zapewnia nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest zgodna z naszymi upodobaniami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie aby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednakże instynkt seksualny, choć jest kwestią ducha, uzależniony jest też od potencjału organizmu. erekcja
Wskutek tego poza zadbaniem o odpowiednią oprawę zbliżenia, powinno się 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swój organizm, ażeby sprostał wyzwaniom, które chcemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa odżywianie i ograniczenie używek (picie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa niezmiernie negatywnie na możliwości wzwodu, nie ma też odpowiedniej liczby wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Poza wymienionymi w artykule radami, każdy z nas jest w stanie polecić kilka własnych, które sprawiają, iż apetyt seksualny rośnie. Czy jest to nasz ukochany typ odpoczynku, masaż, kąpiel; próbowanie pysznego oraz wymyślnego jedzenia: miło i sielankowo albo czynnie oraz ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej wcześniej z partnerką… Nieważne jaki mamy sposób na odprężenie się i spędzanie czasu tu i teraz z partnerem/partnerką, istotne jest żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że treningi ciała działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje łóżkowe możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 wariantami ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy chcą udoskonalić jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra tanio

Żeby udoskonalić jakość życia erotycznego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych mięśni ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra