2766-666-ico-wu.jpg

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że treningi ciała działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje łóżkowe możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 wariantami ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy chcą udoskonalić jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra tanio

Żeby udoskonalić jakość życia erotycznego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych mięśni ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra

Dodaj komentarz