8943-7940-ico-wu.jpg

Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Właściwa może łatwo wpłynąć na nie tylko jakość potencji, ale także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do dosyć poważnych ubytków selenu. Możemy go uzupełnić jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny bardzo ważny element naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten z kolei wpływa na nasze libido. Podczas picia alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, a łatwo go zwiększyć jedząc warzywa strączkowe, wybrane ryby, białe mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Niesamowicie ważnym składnikiem jest także arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina powiększa produkcję spermy i wydłuża żywotność plemników. Składnik tadalis ten bierze udział także w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy oraz razowym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka wpływa na odpowiednie działanie hormonów. Jeżeli chcemy unormować jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie potencja

Dodaj komentarz